Friday, March 5, 2021
Home Pradesh Uttar Pradesh भोजपुरी स्प्ल: बंगाल के मुख्यमंत्री के भतीज पतोह से सीबीआई के अंतर

भोजपुरी स्प्ल: बंगाल के मुख्यमंत्री के भतीज पतोह से सीबीआई के अंतर


बंगाल में कुछ दिन से कई गो चौंकाऊ घटना घटती रहल बाड़ी सन। अब देखां- विधानसभा चुनाव से पहिले उसी पश्चिम बंगाल में सीबीआई एगो बड़ कदम उठावले बिया। कॉक स्कला के जांच के दौरान सीबीआई टीम उप मंगर के मुख्यमंत्री ममता बनर्जी के भतीजा अभिषेक बनर्जी के घेरे जाके अभिषेक के पत्नी रुजिरा नरुला बनर्जी से इंटर डेढ़ घंटा योग्यता करुगी। ओकरा पहिले सनिचरे का दिने सीबीआई रुजिरा के नोटिस दे आइल रहुओ। आ खाली अभिषेक बनर्जी के पत्नी के ही ना उनकी सालीओ के माने रुजिरा बनर्जी के बहिन मेनका गंभीर से भी क्वाल कइले बिया। शायद रुजिरा आ मेनका से फेर गुंजाइश हो सकला।

सीबीआई अभिषेक बनर्जी के साली मेनका गंभीर से विस्तार से तीन घंटा ले कई गो प्रश्न कर, जानकारी लिहुए। आरोप बा कि अभिषेक बनर्जी की पत्नी रुजिरा का लगे थाईलैंड के पास बा। विशेष बात ई बा कि रुजिरा आ मेनका का घेरे जाके सीबीआई इंटर करिटर। ना त बंगाल के बड़े-बड़े नेता लोगन के सीबीआई आफिस में बोलावत रहली ह। समे को पता है कि झारखंड के धनबाद आ पश्चिम बंगाल के आसनोल, पुरुलिया, बकोरुरा रेंज में बहुतेरे केक के खदान बाड़ी सन। अइजा कई गो अइसन मुर्गा खदान बाड़ी सन जौन अइसहीं परल बाड़ी सन भाट एकदम बंदे बबरी सन। एकरा अलावा ईएल (ईस्टर्न कोलफील्ड लिमिटेड) के खदान त बड़ले बबरी सन। आरोप बा कि एह कुल खदानन से अवैध मुर्गा के कारोबार अरबों के हो रहल बा। मंगर का दिने मुख्यमंत्री ममता बनर्जी एगो कार्यक्रम में होना के नजर, अपना भतीजा अभिषेक बनर्जी का घेरे गउवी आ घर के लोगन से 10 मिनट तक बातचीत कर उई। ऊ लोगन के बतौवी कि हम अभिषेक का साथे मजबूती से उठे बानी।

एने ज्योंही ममता बनर्जी अभिषेक के घर से निकलुई, सीबाआई के कई गो अधिकारी। गो गाड़ी से रुजिरा से पूछताछ करे खातिर पहुंचुअन स। रुजीरा से डेढ़ घंटा क्रम भउवे। आरोप बा कि अनूप मांझी, रुजिरा के दोस्त में € जमा कइले बाड़े। सीबीआई एहू के जांच कर रहल बिया। दो साल पहिले रुजिरा पर आरोपेजल रहे कि ऊ विदेश से डोउ सोना लेकेपोर्ट पर उतरुई त कस्टम के अधिकारी उनुका के रोकि लेले रहुअन स। बाकिर बड़ हस्ती के पत्नी भिलाला के कारन ऊ छूटी गउवी। सीबीआई के टीम मंगर का दिने रुजिरा बनर्जी से कई गो सवाल कर रहे हैं। सीबीआई पहील उसी से सवालन के खंड लिस्ट तैयार क के आइल रहुए। एह सवालन में मुर्गा तस्करी में अनूप मांझी से उनकर संबंध कहना तरह के बाबा? अनूप माझी तोहरा बैंक खाते में पैसे का सेंपल बाबड़े? अनूप माझी के नॉन कॉक स्कला में मुख्य आरोपी के तौर पर सामने आइल बा। रुजिरा बनर्जी पर तीन गो बड़ आरोप लगावल गइल बा। पहिला- मुर्गा स्कला में लेन-दे, दोसरा- विदेशी खाते में रकम, तीसरा- नागरिकता विवाद। आरोप बा कि रुजिरा के लगे थाई पास बा।

त ई तेल सकला ह का? आईएन जानल जाउ। सीबीआई उप वर्ष 27 नवंबर के ईस्टर्न कोलफील्ड लिमिटेड (ईएलएल) के कई गो अफसरन आ सेल्सियन के साथे अनूप मांझी उर्फ ​​लाला, एसएफएफ आ रेलवे के अज्ञात अधिकारियन के खिलाफ केस दर्ज कइलस। प्रभारी रहू कि ईएल, एसएफएफ, भारतीय रेलवे आ संबंधित अन्य विभागन के अधिकारियन के सक्रिय मिली-भगत से ईएल के लीजहोल्ड क्षेत्र से कॉक के अवैध निकासी भइल बा। त सीबीआई मई 2020 में ईएल के कई गो लीज एरिया पर टास्क फोर्स लेके छाप डललिसी आ एकरा बाद एफआईआर ने कइलस दर्ज किया। एह छापा डलला के घरी अवैध खनन आ स्मगलिंग में इस्तेमाल होखे वाली गाड़ी आ30 खोदाई वाला उपकरण बचकर भाइल रहा.एफआईआर में अनूप मांझी उर्फ ​​लाला के अवैध खनन के मुख्य सरगना नरवाल रायल रहे। अब देखां- एकरा बाद सीबीआई 28 नवंबर के दिने बंगाल के 45 जगहन पर छापा मरलस। ओकरा बादे तृणमूल कांग्रेस के सांसद अभिषेक बनर्जी के करीबी युवा तृणमूल कांग्रेस नेता विनय मिश्रा पर भी सीबीआई के छापा पर है। विनय मिश्रा के सीबीआई चार हाली तलब कइलस, बाकिर ऊ सीबीआई के सामने आजु तक ले पेश नइखन भइल। सीबीआई विनय मिश्रा के खिलाफ गैर-जमानती वारंट आ लुकआउट नोटिस जारी कइले बिया। आरोप ईहो बाब कि अनूप मांझी उर्फ ​​लाला के कुछ हस्तांतरण अभिषेक बनर्जी के मेहरारू रुजिरा नरूला बनर्जी के बैंक खाते में भईल बा आ ई बैंक खाता विदेश में बा। लोग चाहतारे कि एह मामला के मूलत सबका सामने आओ। मामला साफ होखो कि वास्तविक स्थिति का बा।

अपवर से सीबीआई, अभिषेक बनर्जी की पत्नी रुजिरा नरुला बनर्जी आ उनकरा साली मेनका गंभीर के गतिविधि पर पहिले से ढेर गौर कर रही हैं। ई त केहू ना जान पाया कि सीबीआई अभिषेक के पत्नी आ साली से का पुछुए, बाकिर आरोप- प्रत्यारोप के क्रम जारी बा। अभिषेक कहतारे कि उनुका पर बदला के कार्रवाई कइल जाता है बाकिर ऊ एकरा से ना डेराइन् आ भाजपा संगे उनुकर लड़ाई अउरी ते होइ। रुजिरा के फर्म “लीप्स एंड बाउंड्स प्रबंधन सेवाएं” संदेह के घेरा में आ गइल बा आ आरोप बा कि ए कंपनी का साथे कुछ ट्रांसमिशन भाइल बा। जांच के दौरान कुछ लोगन से पूछताछ भाइल रहे, ओही में रुजिरा नरुला बनर्जी के नॉन सामने अउवे।

सीबीआई के मन में रुजिरा के फर्म लीप्स और बाउंड्स प्रबंधन सेवा पर संदेह उठल बा। उनकरा कंपनी के दबाव में कुछ संक्रमण के आशंका बा। सन 2010 में अभिषेक अपना महतारी लता बनर्जी के नॉन से लीप्स और बाउंड्स नॉन वाली एगो फर्म शुरू कइले। साल भर बाद में 4 मई 2011 के एह फर्म के पंजीकरण हो गइल। पंजीकरण के साले भर के भीतर 19 अप्रैल 2012 के अभिषेक एगो दोसर कंपनी लीप्स और बाउंड्स प्राइवेट लिमिटेड शुरू कइले। एकरा पांच साल बाद 20 मार्च 2017 के दिने ऊ आपन तिसरकी कंपनी- लीप्स एंड बाउंड्स प्रबंधन सेवाओं, शुरू क दिहले, जौना में रुजीरा बनर्जी आ अभिषेक के पिता अमित बनर्जी की एक व्यक्ति हैं। ई त भाइ अभिषेक बनर्जी के व्यवसाय के बारे में जानकारी।

एकरा बाद आरोप के शुरुआत भइल। भारतीय कम्युनिस्ट पार्टी (मार्क्सवादी) माने सीपीएम अगेश साले माने सन 2013 में आरोप लगावस कि ममता बनर्जी के मदद से अभिषेक बनर्जी अपनी फर्म के इस्तेमाल पोंजी योजना खातिर कर रहल बाबड़े। सीपीएम चार्ज लगवालस कि दुआई साल में अभिषेक बनर्जी की फर्म के कारोबार में 300 करोड़ रुपये तक पहुंच गइल बा। सीपीएम के एह आरोप लगवला के तुरंते बाद अभिषेक बनर्जी कंपनी के निदेशक पद से हटि गइले। त ई त क्लीन हो गइल कि अभिषेक बनर्जी आ उनुका परिवार के तीन गो कंपनी बाड़ी सन। त मोटामोटी रउरा सब के समुझ में आ गइल होही कि मामला का बा। त विधानसभा चुनाव के घरी सीबीआई तृणमूल कांग्रेस के सुप्रीमो आ मुख्यमंत्री ममता बनर्जी के भतीजा अभिषेक बनर्जी के पत्नी आ साली से अंतर करतिया त जाहिर बा बंगाल के राजनीति में उफन इल बा। अंततः अभिषेक बनर्जी के स्थान तृणमूल कांग्रेस में नंबर दू के बा। (लेखक विनय बिहारी सिंह वरिष्ठ स्तंभकार हैं।)





Source link

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

दिल्ली रेलवे स्टेशन पर 1 साल बाद प्लेटफॉर्म टिकट की बिक्री शुरू, चुकाने की 3 गुना कीमत होगी

प्लेटफार्म टिकट की बिक्री पिछले साल लॉकडाउन में ट्रेनों के बंद होने के बाद से ही ठप थीनई दिल्ली: रेलवे ने दिल्ली रेलवे...

शेयर बाजार: सेंसेक्स 598 अंकों की गिरावट, 15000 के पार बंद हुआ निफ्टी

आज सप्ताह के चौथे दिन गुरुवार को शेयर बाजार में गिरावट के साथ लाल निशान पर बंद हुआ। बीएसई इंडेक्स सेंसेक्स 598.57...

PF डिपॉजिट पर 8.5 प्रतिशत ब्याज, शेफ लेबर कमिश्नर बोले- 5 करोड़ खाताधारकों को फायदा मिलेगा

वित्त मंत्रालय की मंजूरी के बाद निर्णय को लागू किया जाएगा। (प्रतीकात्मक चित्र)खास बातेंपीएएफ डिपोजिट पर 8.5 प्रतिशत ब्याज'5 करोड़ अकाउंटर्स को...

अडानी पोर्ट्स खरीदेगा गंगावरम पोर्ट में भाग, 22 प्रति क्लाइमे कंपनी के शेयर

अडानी पोर्ट्स (अदानी पोर्ट्स) गंगावरम पोर्ट में 31.5 प्रतिशत हिस्सा खरीदेगी। भारत के सबसे बड़े निजी बंदरगाह ऑपरेटर अडानी पोर्ट्स एंड...

Recent Comments